rroligt

Alla inlägg under oktober 2011

Av frida olsson - 19 oktober 2011 13:29

sitter och har engelska o är allmänt chockad faktiskt , för det ringde i min telefon o sen så bara sa min lärare i engelska att ja skulle lägga på o ja bara ja jag håller på att lägga på sen hon bara du kan ju inte ringa på mina lektioner så sa ja att det va ju inte ja som ringde det va ju han , hon svara a ja ska prata med rektorn och dina mentorer om det här   snacka om att överreagera shiit vilken jävla människa !. så satt hon o tjata ett tag så vred på hardstyle o njöt av livet haha.   dålig dag kanske?

Av frida olsson - 19 oktober 2011 09:06

Förlåt att det inte blev något inlägg i går men orkade värkligen inte!, just nu sitter ja i skolan & har information o kommunikation, skit kul ^^ . Slutar kl halv 3 sen blire hem lämna väskan & senare bli bjuden på mat och bio med mina goingar !. Hoppas det blir någon kommedi i dag för i går blev det skräck, kommer tyvätt inte i håg va den hette. Ska även försöka få tag i en ny  vinter jacka men de blir nog inte i dag, får ta med mamma & hennes plånbok så får hon betala   , gud vad ja längtar till helgen. Är så otroligt jävla trött så ja vetinte vart ja ska ta vägen men de är väll skolan o allt som påvärkar det. Har även bestämmt mig för att inte försöka blogga om allt för personliga grejer för

1,jag tror ingen bryr sig

2, jag tror ingen vill sitta o läsa något negatvit

3,Ja blir själv mycket gladare om ja skriver om positiva saker.

aja ska återgå till mitt arbete nu ,

puss  

Av frida olsson - 17 oktober 2011 11:15

just nu sitter man i skolan och önskar att man aldrig gick hit för är så jävla trött. Har nyss haft klasstimme eller vad det heter helt värdelöst prata bara om frånvaron som i stortsätt alla har i min klass ! hah bra kobination där   , snart kommer min engelska lärare & sejer att man ska stänga ner datorerna men det tänker ja faktiskt inte göra för ´ja har inget skrivblock så ja tycker faktistk att ja borde få skriva i word , sen blire att träffa linda tror ja & dra o träffa gammla goingar. Hoppas på en trevlig eftermiddag , för skolan vet ja redan hur det kommer bli. Har underbart ont i min hand också är helt blå över dom 2 sista knogarna , lyckat, menmen ska se lite andraavenyn nu, puss på er  

Av frida olsson - 16 oktober 2011 15:19

hej på er , nu sitter man i soffan och är skit trött efter en rolig kväll, som tillbringades hos joel med underbara människor    men i dag blire att se på film och värka i sig chips o dipp det bästa som finns haha ja älskar söndagar/feta sig dagen haah, jaja blir kanske en liten promenad sen för att ta en cigg med lindis, uppdaterar kansek mer sen men ha de bäst så länge. slänger in en bild från helgen puss.

  

Av frida olsson - 15 oktober 2011 17:02

tjenis ! nu sitter man o holler på att fixa sig lite smått- Blir utgång med folk till joel för han fyller ju faktiskt 21 ! ett stort grattis till han. Iaf gårdagen va nice blev att va på stan med joel o linda sen mötte ja vicky vi drog hem till mig & fixade oss ,fan va stressigt det va. När vi va klara tog vi bussen till stan och sedan bussen till herrhagen till joel, där blev det massa festande hur mysigt som hälst ! vi kom hem ca kl 6 på morgonen haha lyckat! jaja vicky sov här iaf . vaknade vid 2 i dag åt mat och nu sitter ja här . bloggar mer om helgen i morgon så ni får ha det så bra så länge    puss .!  

Av frida olsson - 13 oktober 2011 13:09

tjoo nu blire o fixa sig & senare möta joel för en mat bit på stan :) senare blire att följa med linda när hon ska klippa sig & bio på uno som är förbokad haha skit bra det , men nu måste ja skynda mig , skriver när ja kommer hem , puss  

Av frida olsson - 12 oktober 2011 21:58

nu sitter man i soffan och ska se gordons kitchen nightmare, får se om det är bra det vet ja inte en första gången ja ser det så det ska bli lite spännande. Iallafall träffade jag joel & linda i dag vi va lite på stan o skulle åter i gen försöka se på bio på uno men full bokat i dag igen, men som tur va så bokade vi den här gången innan vi gick där i från, sen så tog vi bussen vidare till vårat andra alternativ o där stanna vi sen hela kvällen, mysig dag med mysiga människor   . Föresten det suger att sjuan asso kanalen har slutat sända det okända!! om någon vet när det programet sänds (om det gör det) så kommentera gärna. jaja nu ska ja ta mig en tomat & njuta av livet ,

puss godnatt.  

Av frida olsson - 12 oktober 2011 16:14

nyss kommit hem nu efter mötet & efter skolan sköönt ! , sitter här i min ensamhet o lyssnar på hardstyle    och dricker jos sooper. Snart blire antagligen att träffa joel & linda får se va vi hittar på men de brukar bli kul. Bara man följer lagen haha shit. Ska försöka gå till frisören o fixa tid med linda också så man blir av med det långa trasslet , för många tror att ja har löshår men det har ja faktikst inte , men det skulle bli skönt att bli av med några cm faktiskt :) här får ni en bild på mig & min jos   


   

Presentation


Tjo!
Är en brud på 24 år . I den här bloggen kommer ja berätta lite om vad ja gör i min vardag, kommer och mycket annat smått och gått .
Hoppas ni gillart !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards