rroligt

Alla inlägg under november 2011

Av frida olsson - 1 november 2011 01:24

har inte bloggat på ett tag nu o de kan bero på att ja inte har kännt för det eller haft tid. Undertiden jag inte har bloggat har det inte hänt så mycket.

1,jag går inte i skolan längre

2,har haft rättegång

skolan är det faktiskt inte mitt fel att ja inte går i längre för ja klarar tydligen inte av det ... Men rättegången gick bra kändes det som och dom som känner mig vet varför ja va där också så behöver inte fördjupa mig i det heller  . Men men i helgen va de ju som sagt halloween o de va ju nice va utklädd till någon slags djävul haha rå snyggt   

fredagen blev det förfest hos ako sen rud o sen ako igen kul var det ! Sen lördagen hamnade vi i skoghall ja o brudsen o kul va det med bara det att vi hade lite svårt med att komma hem, men som vanligt löste det sig !. I dag har man tjockat sig med chips,dip,poppcorn,godis O spagetti o köttfärsås snacka om att de känns som man rullar fram -_- tack för en mysig kväll, Linda & iriz, , bye

 
 
 
 
 

Presentation


Tjo!
Är en brud på 24 år . I den här bloggen kommer ja berätta lite om vad ja gör i min vardag, kommer och mycket annat smått och gått .
Hoppas ni gillart !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards