rroligt

Alla inlägg under oktober 2013

Av frida olsson - 9 oktober 2013 22:52

Mitt förra inlägg stannade vid att jag satt i skolan men efter det drog jag till ica kvantum på välsviken och sen till elgiganten ! Pratade med danait har saknat henne som fan märkte jag sen in till stan träffa frida vi bestämde oss för att dra till bergvik och ikea vi åt den berömda ikea glassen den är förjävla God asso !! Efter det blev det till stan och uno för att ladda våra mobiler:)
Sen drog jag iväg mötte mamma och vi åkte o handlandet var rea på affären man får ju passa på när man har eget och inte har så jävla mycket pengar 10 kr kosta det mesta så jävla nice :D. Sen blev det släkt träff roligt att träffa alla igen :) nu tvättar ja o väntar påatt få dejta kudden. Långt inlägg blev det tror ja med säkert massa stav fel men t9 spökar lite tror alla där ute förstår ;) men sov gott på er
Peace !

Av frida olsson - 9 oktober 2013 10:47

hello mina underbara vänner   

äntligen data inlägg skriver alltid från mobilen annars men det är roligast från datan ofc   

Idag åkte mirre tillbaka till uppsala det känndes tråkigt. Men nästa gång är det min tur att komma till henne.

Just nu sitter jag i skolan och tar det allmänt lugnt faktiskt. Men dagen kommer väll betå av typ ingenting hah , Vet ärligtalat inte. men senare ikväll blir det väll ^släkt träff^ typ det ska bli trevligt. Ska få träffa mamma också har inte träffat henne på ett bra tag så det ska bli skönt. Skulle vilja träffa pappa också men det får väll bli en annan dag. Hah känner mig föräldrar sjuk i dag men ah vem har inte gjort det någon gång lixom xD  . Hatar dagarna när man inte vet vad man ska göra faktiskt. Gillar att alltid ha fullt upp men det är ju jag i ett jävla nötskal. Får la se va som blir under dagen. 

Men ta han om er kära vänner 

Peace.

Av frida olsson - 8 oktober 2013 21:21

Äntligen hemma har varit på bergvik och ikea i dag med lilla mirre :) stötte även på linda där. För ovanligheternas skull så tog vi bussen hem. Så himla skönt att ba åka virda upp volyme på mobilen kosshörlurarna på huvudet o ba tänka i realy love it iaf har hittat en tröja som jag förälskat mig i totalt xd hah skit nice. Men men iaf blir nog inge mer inlägg i dag. Men ni får ha de bra mina kära vänner
peace !.

Av frida olsson - 8 oktober 2013 15:52

 

Av frida olsson - 8 oktober 2013 15:47

Av frida olsson - 8 oktober 2013 14:36

Hello my friends
just nu sitter jag och mirre på bussen från folktandvården på kronoparken ! Fan vad glad jag är inga hål och tänderna va jätte fina ! Nu ska vi träffa lova sen bär det av mot bergvik ikea :) this is what we do !
peace

Av frida olsson - 8 oktober 2013 10:32

Hej på er
just nu sitter jag o väntar på ett tåg som har varit försenat alldeles för länge ! Kallt är det också för den delen . Men är hyfsat pigg in för skolan xd . I dag vet jag inte hur dagen ser ut men ska antagligen ah ja vetefan
bloggar mer sen när ja vet hur dagen ser ut!. Föresten maten i går var gudomlig :)

Av frida olsson - 8 oktober 2013 00:08

Ville ba slänga in ett god natt inlägg ! I morgon ska jag till tandläkaren fyfan hatar skiten. Sen kanske mirre åker hem med "/ men får väll se vad som händer resten av veckan. Skulle vilja hitta på något kul i helgen med. Men ni där ute vissa av er har mitt nummer så det är bara att slå en pling om man vill hitta på nått ;)
peace allihop & sov gott

Presentation


Tjo!
Är en brud på 24 år . I den här bloggen kommer ja berätta lite om vad ja gör i min vardag, kommer och mycket annat smått och gått .
Hoppas ni gillart !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards