rroligt

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2013

tjena

Av frida olsson - 9 oktober 2013 22:52

Mitt förra inlägg stannade vid att jag satt i skolan men efter det drog jag till ica kvantum på välsviken och sen till elgiganten ! Pratade med danait har saknat henne som fan märkte jag sen in till stan träffa frida vi bestämde oss för att dra till bergvik och ikea vi åt den berömda ikea glassen den är förjävla God asso !! Efter det blev det till stan och uno för att ladda våra mobiler:)
Sen drog jag iväg mötte mamma och vi åkte o handlandet var rea på affären man får ju passa på när man har eget och inte har så jävla mycket pengar 10 kr kosta det mesta så jävla nice :D. Sen blev det släkt träff roligt att träffa alla igen :) nu tvättar ja o väntar påatt få dejta kudden. Långt inlägg blev det tror ja med säkert massa stav fel men t9 spökar lite tror alla där ute förstår ;) men sov gott på er
Peace !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida olsson - 27 mars 2019 10:13


Mysig skogs promenad med min älskling   

Av frida olsson - 26 mars 2019 23:13

I dag vaknade jag av panik för att jag trodde att jag skulle jobba och hade försovit mig, men så va det ju inte. Så jag väckte stackars jonte halv 6 på morgonen och sedan dess har vi hunnit med en del, en promenad till stan för att uträtta ärenden se...

Av frida olsson - 23 mars 2019 20:54

Hej på er alla  det är så här att jag börjat att blogga på en annan plats också som ni gärna kan få gå in och titta på  http://ffridaolssson.blogg.se Men jag kommer att fortsätta blogga även här lite då & då. Ha det bra så länge !      ...

Av frida olsson - 20 mars 2019 15:53

Hej på er, nu har jag startat en ny blogg då denna är så gammal, så jag kommer använda mig av den i fortsättningen, här får ni addressen  http://ffridaolssson.blogg.se/ ...

Av frida olsson - 20 mars 2019 11:20


  Var bara tvungen att slänga in en bild på min gamle vän som vi fick säga farväl till  i januari i år.     ...

Presentation


Tjo!
Är en brud på 24 år . I den här bloggen kommer ja berätta lite om vad ja gör i min vardag, kommer och mycket annat smått och gått .
Hoppas ni gillart !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards