rroligt

Alla inlägg under mars 2019

Av frida olsson - 27 mars 2019 10:13

Mysig skogs promenad med min älskling   

Av frida olsson - 26 mars 2019 23:13

I dag vaknade jag av panik för att jag trodde att jag skulle jobba och hade försovit mig, men så va det ju inte. Så jag väckte stackars jonte halv 6 på morgonen och sedan dess har vi hunnit med en del, en promenad till stan för att uträtta ärenden sen så tror jag att vi gick hem eller om vi tog bussen men de låter bättre om jag tar promenad alternativet. Jag va bla på af när jag va på stan och det värklar falla på plats allting med a kassan osv.. så jävla gött. Sen har vi väll grejat här hemma varit ute lite och självklart så har vi spelat Xbox vilket jonte gör fortfarande   

Vad som är mindre kul just nu är att vi har en stackars löpande katt här hemma utan p-piller för det va tydligen slut på det i hela sverige senast vi skulle köpa men vi ska ringa vetrinären i morgon och kolla upp om det finns, så himla synd om henne hon går runt och jamar hela tiden. Men vi får hoppas på att vi får tag i det i morgon.

 

Annars har det vart en vanlig dag

nu ska ja chilla vidare

kram på er

Av frida olsson - 23 mars 2019 20:54

Hej på er alla 

det är så här att jag börjat att blogga på en annan plats också som ni gärna kan få gå in och titta på 

http://ffridaolssson.blogg.se

Men jag kommer att fortsätta blogga även här lite då & då.

Ha det bra så länge !   


Av frida olsson - 20 mars 2019 15:53

Hej på er, nu har jag startat en ny blogg då denna är så gammal, så jag kommer använda mig av den i fortsättningen, här får ni addressen  http://ffridaolssson.blogg.se/

Av frida olsson - 20 mars 2019 11:20

 

Var bara tvungen att slänga in en bild på min gamle vän som vi fick säga farväl till  i januari i år.  

 

Av frida olsson - 20 mars 2019 10:58

Hej på er och godmorgon på er ny vakna! 

Som ni läser i rubriken så har vi inte sovit någonting på HELA natten. Detta beror naturligtvist på att vi fastnade med fifa 19, ett riktigt roligt spel det rekomenderas starkt!. Alla vet ju att det inte är nyttigt att dygna men jag var inte bokad på jobb så vi tänkte varför inte det är ju lixom skit kul   .

I dag ska vi ta oss ut i det fina vädret och uträtta några ärenden som måste göras. Men innan dess så måste vi dammsuga för våran kattunge shady  rev ner en hel jävla blomkruka en orkidé också    men jag tror att den gick att rädda det är ju värre med den gråa mattan med all jord på haha, vilka i lands problem. 

 

Men jag uppdaterar när vi kommer hem ha de bäst så länge  

 

här kommer lite bilder från morgonen

       

Av frida olsson - 19 mars 2019 21:43

Hej på er! 

Som jag berättade tidigare i dag så var vi och hämtade ett nytt bord till köket 

Ingen är nöjdare en oss. Mycket mera plats i o med att vi bori en 1:a och sen tycker jag faktiskt att det passar in.  

 

Sen så gjordet vi om köksbordet till ett slags data bord, bilder kommer men jag orkar faktiskt inte ta det just nu. För övritgt har  vi haft det en bra dag och det hoppas jag med att ni har! nu ska ja mysa ner mig med min sambo puss på er .  

 

här   kommer en bild på bar bordet

Av frida olsson - 19 mars 2019 12:33

I dag vaknad vi väldigt tidigt. Så vi gick hem till mamma och käka frukost och fixade lite med papper osv.

Hon fynda även värsta feta bar bordet för 300 kr som vi ska hämta sedan.

Då blir det in med det nya och ut med det andra eller ja vi ska ju sälja vårat gamla bord. 

Jag uppdaterar sen med bilder   .

Men vi hörs sen kram på er   

Presentation


Tjo!
Är en brud på 24 år . I den här bloggen kommer ja berätta lite om vad ja gör i min vardag, kommer och mycket annat smått och gått .
Hoppas ni gillart !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards