rroligt

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2011

party

Av frida olsson - 15 oktober 2011 17:02

tjenis ! nu sitter man o holler på att fixa sig lite smått- Blir utgång med folk till joel för han fyller ju faktiskt 21 ! ett stort grattis till han. Iaf gårdagen va nice blev att va på stan med joel o linda sen mötte ja vicky vi drog hem till mig & fixade oss ,fan va stressigt det va. När vi va klara tog vi bussen till stan och sedan bussen till herrhagen till joel, där blev det massa festande hur mysigt som hälst ! vi kom hem ca kl 6 på morgonen haha lyckat! jaja vicky sov här iaf . vaknade vid 2 i dag åt mat och nu sitter ja här . bloggar mer om helgen i morgon så ni får ha det så bra så länge    puss .!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida olsson - 27 mars 2019 10:13


Mysig skogs promenad med min älskling   

Av frida olsson - 26 mars 2019 23:13

I dag vaknade jag av panik för att jag trodde att jag skulle jobba och hade försovit mig, men så va det ju inte. Så jag väckte stackars jonte halv 6 på morgonen och sedan dess har vi hunnit med en del, en promenad till stan för att uträtta ärenden se...

Av frida olsson - 23 mars 2019 20:54

Hej på er alla  det är så här att jag börjat att blogga på en annan plats också som ni gärna kan få gå in och titta på  http://ffridaolssson.blogg.se Men jag kommer att fortsätta blogga även här lite då & då. Ha det bra så länge !      ...

Av frida olsson - 20 mars 2019 15:53

Hej på er, nu har jag startat en ny blogg då denna är så gammal, så jag kommer använda mig av den i fortsättningen, här får ni addressen  http://ffridaolssson.blogg.se/ ...

Av frida olsson - 20 mars 2019 11:20


  Var bara tvungen att slänga in en bild på min gamle vän som vi fick säga farväl till  i januari i år.     ...

Presentation


Tjo!
Är en brud på 24 år . I den här bloggen kommer ja berätta lite om vad ja gör i min vardag, kommer och mycket annat smått och gått .
Hoppas ni gillart !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards