rroligt

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av frida olsson - 2 oktober 2013 23:29

 

  

Hello my friends

I dag vaknade jag faktiskt av mig själv ungefär vid 8 tiden

Blev att göra sig klar in för skolan. Iaf ja gick till bussen i dag det är ju fan 3 km as långt ju sp om man är morgon trött som jag är xd !.  Men ja va i skolan på bio. Sen åkte ja hem till linda och där va lova också . Softa med dom en stund sen in till stan möta ida sen ringde ja mamma vi halv 4 åkte till krp fixade nycklarna hem till henne gjorde mackaroner o köttbullar !! Tror aldrig att den maträtten smakat så gott som i dag i hela mitt liv ! Sen när mamma kom hem så dog ja mötte ida sen på tåget hem till kil ;)  får fin besök i möra av min älskade mirre. Men nu ska ja se på swe Hollywood fruar sen good night


Hare gött och hoppas de går o läsa detta fett flummiga inlägg ,peace 

Presentation


Tjo!
Är en brud på 24 år . I den här bloggen kommer ja berätta lite om vad ja gör i min vardag, kommer och mycket annat smått och gått .
Hoppas ni gillart !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards