rroligt

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av frida olsson - 6 oktober 2013 23:34

va bara tvungen att slänga upp en myspys bild o visa vad vi pysslar med just nu

Av frida olsson - 6 oktober 2013 23:12

 

  

Hej vänner !

Jag har så ont i magen. Jag och mirre har lagat korvstroganoffe och pasta och scampinjoner har ätit som en galning sen popcorn på det pluss massa godis !. Iallafall min helg fredagens kväll spenderades hemma hos linda med massa trevligt folk. Kan inte seja att det va en super lyckad kvälö men ah somsagt alla kvällar kan inte va dom bästa. Sov där iallafall sen så vi vaknade vid halv 1 gick och köpte pizza det va den absoluta snålaste pizzan jag någonsin ätit och bea såsen va smak lös... jaja sen drog vi packa våra saler träffa vårat förra behandlingshems chef pratade med henne. Träffade även på andra härliga människor btw drog tbx hem till linda blev en spontan utgång till metropol haha shit galetnatt hamna där inte rikigt de roligaste stället men ah helt okej. Träffade även på jonas o andreas 2 saknade filurer :)!. Somnade tillslut efter vi dragit hem vaknade vid 12 städade diskade o sånt. Jag o mirre drog in till stan handlade mat fyfan hah rörigt inlägg men nu ska jag satsa på att dejta kudden så man är pigg inför soc mötet i morgon ! Men vi höres kära vänner  

Peace !

Presentation


Tjo!
Är en brud på 24 år . I den här bloggen kommer ja berätta lite om vad ja gör i min vardag, kommer och mycket annat smått och gått .
Hoppas ni gillart !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards